donderdag 4 augustus 2016

Een gouden tip voor Bolognaise saus.

Ok, noem het spaghettispam of pastaspam, maar ik blijf jullie bestoken met foto's met pasta.
Ik ben er dan ook dol op.
Geen idee waar het aan ligt, het feit dat ik vroeger altijd met mijn ouders naar Italië op vakantie ging, dat ik gemaakt ben in Italië of dat ik alleen spaghetti kon eten met vork en lepel alvoor ik kon lopen, ik heb er geen idee van. 
Maakt eigenlijk niet uit.
Feit is dat je de lekkerste Bolognaise saus maakt met americain natuur in plaats van gewoon gehakt.
Dit benaderd voor mij het beste de saus die ik elk jaar bijna dagelijks at in Cattolica, een gezellig stadje in Italië nabij Rimini, maar daar een volgende keer meer over.
Maar als ik jullie een gouden tip mag geven, probeer volgende keer ook eens americain natuur in plaats van gehakt, jullie zullen versteld staan. 

Geen opmerkingen: