woensdag 14 september 2016

Ontplofte watermeloen.

Afgelopen weekend had ik zin in gefrituurde calamares met een slaatje van tomaat, feta en watermeloen.
Dus kocht ik mij vrijdag een watermeloen om zondag klaar te maken.
Dat was echter buiten de meloen gerekend die het denk ik niet zag zitten om in een slaatje te eindigen.
Toen in zondag in onze berging kwam rook het er een beetje muf en daar lag hij dan, uit elkaar gespat, de meloen.
Nu hadden we 's morgens wel een klop gehoord, maar niet gedacht dat het onze meloen was. 
Het is mij tot nu toe een raadsel naar de oorzaak, gevallen is hij niet want ik had hem op de grond gelegd. 

Het is dus een slaatje geworden met een bonte mix van tomaten, rode ui, peper, zout, olijfolie, frambozen vinaigrette en een mix van gedroogde kruiden en bloemen. 
Daar wat brood bij en gefrituurde calamares. 
Het is uiteindelijk toch een lekkere maaltijd geworden. 

Geen opmerkingen: