zaterdag 3 september 2016

Kids pasta.

Pasta maar dan een kinderversie.
Vandaag hebben we een klein kleutertje op bezoek.
Zylona, het dochtertje van een collega van mij blijft slapen en mijn dochter Emilie is babysit van dienst.
Toen mijn kinderen klein waren heb ik mijn kookwijze nooit echt aangepast en ik heb ze vlug en bewust van verschillende keukens laten proeven.
Dus ook ditmaal heb ik niet echt veel veranderd aan mijn dagelijkse kookwijze.
Het is een pasta saus geworden met gehakt, rode ui, 3 soorten paprika's, wortels en tomatenblokjes.
Als kruiding peper, zout en verse basilicum.
Ik heb wel extra aandacht besteed aan de groentjes en ze heel klein gesneden.
Een originele vorm van pasta, namelijk Mafaldine, en wat gemalen kaas.
Het bordje van Zylona was leeg, dat zegt genoeg zeker....

Geen opmerkingen: