vrijdag 30 september 2016

Cafe noissete in Diegem.

Vorig weekend zijn we langs geweest bij Café Noisette in Diegem en deze wil ik absoluut met jullie delen.
Niet alleen een leuk interieur, maar ook ontzettend lekker om te eten en een aanraders voor koffie en bagel liefhebbers zoals ik.
Je kan er terecht voor een ontbijt, lunch of een zoete namiddag snack.
Wij zijn gegaan voor de lunch.
Voor mijn echtgenoot een koffie en voor mij een Latte met honing, rozensiroop en rozenblaadjes, een kunstwerkje voor het oog en de smaakpapillen.
Omdat ik dol ben op bagels is dit voor mij wel the place to be.
Mijn echtgenoot is voor de bagel van de maand gegaan.
Een bagel met rosbief, parmesan schilfers, pesto, rode ui, tomaat en rucola.
Voor mij een bagel met hummus, pesto, gegrilde aubergine en feta.
En omdat het de dag van de klant was kregen we er nog een mini cupcakje bij.
Je kan er ook terecht voor soep, slaatjes en nog veel meer.
Café Noisette in Diegem, zeker een bezoekje waard. 
Kijk ook alvast eens op de website; www.cafenoisette.be

Geen opmerkingen: