donderdag 11 augustus 2016

Courgette spaghetti.

Spaghetti van courgette, het is momenteel een hype en vermist we iets gezonder proberen te eten heb ik mij er ook maar aan gewaagd.
Afgelopen weekend heb ik mij ook zo een snij toestel gekocht bij Blokker en ben ik ermee aan de slag gegaan.
Om eerlijk te zijn... de eerste test was een flop.
Mijn courgette waren te dik en eigenlijk iets te plat.
Het resultaat zien jullie hier onder, er bleef maar een kleine portie over.
Ik met wel zeggen het beetje da er was, was wel lekker, ik had de courgette spaghetti 1 minuutje gekookt en dan op smaak gebracht met pesto.
Voor de rest een stukje gemarineerd vlees, een tomaat komkommer slaatje en nog wat rucola.

Een gouden tip van een collega van mij.
Super verse courgettes gebruiken en dat gaat het zoals niets.
Word vervolgd .....

Geen opmerkingen: