woensdag 13 augustus 2014

Preview Fall collection 2014 from Pandora - Love & Family.

Here a preview of the new Pandora collection for Autumn 2014 with the theme Love & Family.
On my wish list is the Bear Hug because my husband is my teddy bear and I am his little bear.
Also the First Dance, because I find him beautiful.
And the Rocking Horse I definitely on my list, as a child I had a grey rocking horse and i loved it, it brings back some lovely memories.
 Hier een voorsmaakje van de Pandora collectie voor de herfst 2014 met het thema Love & Family.
Op mijn wenslijst staat alvast de Bear Hug omdat mijn echtgenoot mijn teddybeer is en ik zijn kleine teddybeer.
Ook de First Dance gewoon omdat ik hem prachtig vind.
Tot slot het Rocking Horse komt zeker en vast op mijn wenslijst, als kind had ik een grijs schommelpaard en ik heb er vele leuke uren op beleefd, brengt leuke herinneringen terug naar boven.


Geen opmerkingen: