donderdag 7 augustus 2014

D-day, operatie van mijn schatje.

Hallo iedereen,

Vandaag is het dus zover, de operatie van een dubbele nekhernia van mijn schatje.
De operatie zal plaats vinden rond de middag ... nu dus.
Sinds gisteren is hij in het Imelda ziekenhuis in Bonheiden.
Gisteren nog wat meer uitleg gekregen over de operatie , deze zal gebeuren langs de hals. Operatie zelf zal een 2 uur in beslag nemen en daarna nog even bijkomen in de ontwaakruimte. In totaal zal hij een 4-tal uur weg zijn van zijn kamer.
Afgelopen nacht niet veel kunnen slapen en toen was er nog de lange ochtend van wachten. 
Na de operatie zal hij nog zeker een 3-tal weken een nekkraag moeten dragen, dit tot de volgende controle, ook mag hij die periode niet met de auto rijden en het meerijden beperken tot een minimum.

Momenteel ben ik aan het werk, maar van zo gauw ik meer nieuws heb laat ik het jullie weten via mijn blog.

Tot gauw.




Geen opmerkingen: