dinsdag 19 augustus 2014

Ik kijk al uit naar de HERFST !!!

Goh, ik moet toegeven, de zomer is een van mijn minst favoriete seizoenen en dus kijk ik nu al volop uit naar de herfst.
Ook als staat de herfst voor iets koudere en nattere weersomstandigheden, als je eens rondom kijkt in de natuur zie je alleen maar warme kleuren, de bladeren op de bomen vormen een prachtig kleurenpalet gaande van goudkleurig geel tot warm rood.
Niets is er toch leuker dan wandelen door een bos en zoals een klein kind de bladeren omhoog trappen.
Na zo'n wandeling dan thuis komen, genieten van een lekkere tas koffie en een heerlijke stuk appeltaart.
Heerlijk hoe die geur van vers gebakken appeltaart je huis vult, als extra toets en om extra dat herfst gevoel te hebben doe ik er altijd nog een snuifje kaneel bij. 
Ook lekker erbij is een beetje room opkloppen met een snuifje kaneel.
Dat mijn lievelingsfruit appels en peren zijn zal ook wel met mijn liefde voor de herfst te maken hebben.
De avonden worden ook sneller donker en hoe donkerder ze worden, des te meer kaarsen ik tuis brand.
T-lichtjes en geurkaarsen, het kan niet op, vooral dan de kaarsen van Yankee Candle, DE beste geurkaarsen die er zijn.
Dus binnenkort trek ik naar Everberg, naar de Britse supermarkt Stone Manor om mijn voorraad in te doen en dan mag de herfst beginnen.




Geen opmerkingen: