zaterdag 8 april 2017

Pink mocktail.

Zoals de meeste wel weten zijn wij onlangs verhuisd.
Via mijn blog zal ik jullie af en toe een glimp geven van onze nieuwe thuis.
Hier is het dus apero time.
En het valt misschien niet onmiddellijk op, maar toch is er een verschil tussen beide glazen.
Er is namelijk een alcohol vrije versie bij voor mij.
Ik heb namelijk ontdekt dat ik allergisch ben aan alcohol.
Toen ik vroeger een glasje dronk kreeg ik regelmatig ademhalings problemen 's nachts en enkele dagen later kreeg ik dan een allergie aanval te vergelijken met hooikoorts.
Dank zij Tournee Mineral heb ik dus de oorzaak ontdekt.
Voor mij dus geen alcohol meer of het zou moeten zijn in een gerecht of een beetje advocaat ergens in verwerkt. 
Maar ik heb ondertussen leuke alternatieven gevonden als aperitief.
Hier een mix van cranberry sap met rozen limonade.
Een aardbei erbij en ik ben een gelukkig mens.
De andere versie is rode vodka met Sprite.