maandag 5 februari 2018

Start 2 Run - 5 Kilometer voor beginners.

Zo, het zit erop, mijn lessenreeks van Start 2 Run, 5 kilometer voor beginners.
Ik heb er dan wel langer overgedaan dan een normale loper en ik geef toe dat ik Evy soms enkele maanden in de steek liet en dat terwijl zij elke les erbij was om mij aan te moedingen en up to date te houden van hoe goed ik het wel deed.
Maar nu ben ik goed vertrokken, ik heb de loopmicrobe te pakken.
Ok, ik kan dan nog wel geen 5 kilometer lopen op een half uur tijd, maar ik haal die 5 en meer wel.

De vraag was nu, hoe moet het nu verder.
Blijf ik gewoon vrije training lopen met Start 2 Run en blijf ik rond  de 5 kilometer hangen of wil ik meer.
Je hebt bij Start 2 Run ook trainingen van 5 kilometer voor gevorderden of 7,5 voor beginners.
Na wat na vragen op Facebook heb ik besloten om voor de 7,5 kilometer te gaan.
En gaat het eens een dagje minder dan loop ik gewoon 5 kilometer of een mini toertje.
Onderstaande overzicht is trouwens van gisteren.

Eerst een beetje aan mijn snelheid werken en dan ga ik eens moeten uitzoeken voor een andere route, een iets langere natuurlijk.

Makelijk zal het niet worden, maarja...
En ben ik niet aan het lopen, dan ga ik wel even naar de fitness aan mijn uithouding werken. 



Geen opmerkingen: