dinsdag 6 februari 2018

Delice Orange van Bokes & Zo.


Afgelopen weekend had ik mij twee echte ontbijtbroden gekocht bij Bokes & Zo in Diegem.
Een klassiek chocolade brood en een Delice Orange.
Een brood met stukjes geconfijte appelsien.
Eerst heb ik het gewoon geproefd met een beetje boter op en ik moet zeggen héél lekker.
Maar dan, ik dacht we doen eens extra zot en we smeren er choco op.


Want als er twee perfect samen gaan is het wel appelsien en chocolade. 


Ik heb wel geen gewone choco gebruikt maar choco met gedroogde vijg. 
Wow, als je dat 's ochtends binnen hebt kan je dag gewoonweg niet meer stuk.


Ze maken het de klanten niet makelijk bij Bokes & Zo, veenbessenbrood, chocolade brood en Delice Orange, het weekend is gewoon te kort om van alles te kunnen genieten. 

Geen opmerkingen: