dinsdag 2 januari 2018

Voornemens 2018.


Het is weer zover, een nieuw jaar en nieuwe voornemens.
Alhoewel, bij mij zijn ze eigenlijk niet helemaal nieuw.
Vorig jaar, 1 januari heb ik terug mijn loopschoenen uit de kast gehaald.
De eerste helft van het jaar met niet zoveel succes moet ik toegeven, maar vanaf april ben ik er helemaal voor gegaan.
En ik heb vol gehouden, tot ieders verbazing, ook de mijne.
Ondertussen heb ik mij ook een abonnement op de fitness aangeschaft en ook dat blijf ik wekelijks trouw volhouden.


Dus 2018 wil ik dit volhouden en misschien verbeteren in snelheid en afstand.
Misschien moet ik ook maar eens voor nieuwe loopschoenen gaan, want zoals jullie op de foto kunnen zien zijn die wel aan vervanging toe.
Alhoewel, ze zeggen wel eens "Never change a winning team", dus daar ben ik nog niet uit.


Verder was 2017 een alcohol arm jaar, dit jaar gaan we resoluut voor een alcohol vrij jaar en gaan we nog maar eens proberen om iets aan het gewicht te doen.
Dus bewegen en gezond eten word mijn motto voor 2018.

"The game is on"

Geen opmerkingen: