vrijdag 29 december 2017

Varkenswangen met lui wijven gratin.


Ik heb nog eens varkenswangetjes gemaak.
Deze keer in een tomatensaus met spekblokjes.
Varkenswangetjes aanbakken, spekblokjes, ui en een blikje tomatenblokjes bij.
Tot slot peper, zout , en tijm bij en dan mocht alles gedurende een 2-tal uurtjes lichtjes sudderen.
Een aardappelgratin erbij om het geheel af te maken.
Ik heb het mij voor de gratin echter niet moeilijk gemaakt.
Geen gedoe met aardappelen schillen en voorkoken, neenee, ik heb in dit geval voorgekookte aardappelschijfjes gebruikt.
Die heb ik gemengd met een mengeling van room, pesto, peper, zout en gemalen kaas.
Alles gemengd met de aardappelen, ovenschotel in, wat kaas over en de oven in gedurende een half uurtje.
Het restje saus dat achteraf over was heb ik ingevrozen om laten bij een bolognaise saus te doen. 

Geen opmerkingen: