woensdag 24 december 2014

Onze kerstboom.

Hier is hij dan, onze kerstboom, momenteel het middelpunt van de belangstelling in onze woning.
Ik ben begonnen met een decoratie van bruine tinten, maar door de jaren heen is mijn collectie stilletjes aan uitgegroeid en is er groen en brons bijgekomen.
Kerst is een beetje kitsch en dus vind je vanalles terug in onze boom. 

Een muzikale engel.


Een brons kleurige bloem.


Een sierlijke groene bloem die vorig haar nog dienst deed als tafeldecoratie is nu in de boom beland.


Lekker warme lederen wanten, een koopje dat ik vorig jaar gedaan heb in een tuincentrum.


Dit jaar heb ik deze conische vormen op de kop kunnen tikken, twee stuks voor slechts 1 euro, kon ik niet laten liggen. 


Ook deze vlinder was slechts een euro voor twee stuks.


Een crème kleurige bloem.



Brons kleurige druiventros.


Een vogelhuisje staat ook altijd schattig tussen de donzige pluimen.


Deze langwerpige bloem lag in het zelfde mandje als de groene vlinder en de conische vorm, ook deze waar slechts een euro voor twee stuks.



De kersman, die mag niet ontbreken.


Tot slot een kerststalletje, deze stond reeds bij mijn ouders onder de kerstboom toen ik nog klein was.
Nu staat hij steenvast elk jaar bij ons onder de kerstboom.



Geen opmerkingen: