dinsdag 23 december 2014

Mijn buit van de Stonemanor in Everberg.


Vorige week had ik een weekje verlof en dus ben ik nog eens langs de Stonemanor geweest in Everberg.
Op mijn lijstje stonden kerstkaartjes
...
maar zoals jullie op de foto kunnen zien is het weer een beetje uit de hand gelopen.









Zowel hartig als zoet is in mijn karretje beland. 
Van aperitief tot dessert, van warm tot koud.
Hier een klein overzichtje.
Tonic voor de gin-tonic en lekkere peren en rode vruchten cider en voor erbij chips met de smaken zure room en zoete ui, chili peper en tomaat smaak. Ook nog cheddar kaas met abrikoos en een andere met ui en bieslook.
Als tussendoortje noodle soepjes en oplospasta om de kleine hongertjes te stillen. 
Heerlijke chicken tonight sausjes en pittige Indische kruidensausjes.

***

Het zoete bestond uit ijskoffies, thee, mini en normale Oreo koekjes, muesli bars en chocolade koekjes. 





En dan tot slot de kaartjes, ben je op zoek naar originele kaartjes, dan moet je richting Everberg;
Tot slot nog wat kaarsen om mijn collectie aan de vullen.











Geen opmerkingen: