donderdag 24 april 2014

Mijn verjaardagskadootjes.

Deze hadden jullie nog van mij te goed, mijn verjaardagskadootjes.
Zoals elk jaar ben ik ook dit jaar verwend geweest.

Orchideeën van mijn liefste schat en van mijn andere twee schatten heerlijke verwenproducten voor in bad.
Zelfs mijn twee kleine witte hartendiefjes hadden een kadootjes voor hun mami.


Al een geluk dat ik Dieselke had om mij te helpen met het openmaken, hij scheurde het papier eraf.



Bij een verjaardag horen natuurlijk ook bubbels, een heerlijke Prosecco met een scheutje Limoncello.




Van Pluchke een Pandora Home Sweet Home bedel en van Dieselke een Pandora hartjes bedel met pootjes op.


Pandora bloemetjes oorstekers van Emilie. 

Pandora bloemetjes ring van mijn schatje.


Pandora kaki stoffen armband met bijpassend bloemetjes clip van Julie.

2 opmerkingen:

Moniek Peeters zei

Mooie geschenken. Juwelen prachtig. Petra je bent nogal verwend.

My little cozy blogcorner zei

Jaja, ik ben nogal in de watten gelegd.