maandag 27 juni 2016

Start 2 Run, het vervolg.


Zoals jullie reeds konden lezen heb ik een week niet gelopen wegens pijn aan mijn benen en dat ik afgelopen zondag nog eens ging testen.
Gisteren was het dus zover en heb ik mijn loopschoenen terug aangetrokken voor de grote test.
Zoals jullie op bijgevoegde schema's wel kunnen zien was dit niet schitterend en was er dus nog steeds die pijn in de benen, ik vrees dat de beenvliesontsteking nog niet helemaal genezen is.
Ik dacht de handdoek in de loopring te smijten en de grote test van morgen af te zeggen.
Ondertussen ben ik al van gedacht veranderd en loop ik morgen toch mee, het resultaat zal niet opperbest zijn, maar ik geef niet op en zal tonen wat ik kan.
Daarna denk ik dat ik misschien nog even zal rusten om dan de draad weer met volle moed op te nemen en van nul te beginnen.
Ik wil die 5 kilometer kunnen lopen zonder onderbreking.
Word zeker vervolgd ...


Geen opmerkingen: