vrijdag 24 juni 2016

Start 2 Run.

Hallo iedereen,

Het is alweer even geleden dat ik nog actief was op mijn blog maar ik heb besloten om de draad weer op te pikken.
Sinds een paar weken heb ik besloten om iets gezonder te gaan leven en ook iets sportiever.
Ik en sportief waren vroeger 2 woorden die niet in een zin paste, maar daar wil ik nu dus verandering in brengen.
Sinds enkele weken ben ik gestart met Start 2 Run. 

Dit dankzij mijn werkgever die met het project Start 2 run gestart is met professionele coaching van Nicolas Houyoux, een triatleet. 

Maar vermist ik dus heel onsportief was heb ik mij dus een heel loopoutfit moeten aanschaffen en daar is het ergens fout gelopen.
Omdat ik niet wist hoe lang ik het ging volhouden heb ik dus vooral naar het budget gekeken en niet naar het comfort. 
Dom, dom, dom met een beenvlies ontsteking als resultaat door het gebruik van slechte schoenen.
Ondertussen ben ik naar Runners'lab geweest in Zaventem voor looptesten en ben ik nu de trotse eigenaar van degelijke loopschoenen.

Momenteel zit ik nog in de herstel periode en heb ik dus tijd genomen om te bloggen, maar zondag trek ik terug de loopschoenen aan en ge testen, ik hou jullie op de hoogte .....

Geen opmerkingen: