vrijdag 3 oktober 2014

Natuurlijke salon tafel.

Zoals sommige onder jullie wel weten verander ik vrij regelmatig mijn interieur. 
Geen grote verandering, maar vooral de decoratie krijgt regelmatig een ander plekje. 
En dus dacht ik, waarom niet met jullie delen.
Dus hier de eerste tafelschikking van onze salontafel die ik met jullie deel.

Hier een creatie van mostaartjes afgewerkt met schors en parels. 


Ezelsoren of Stachys, zalig om mee te werken en een leuk resultaat.


Het hartje met de tekst "Live, Laugh, Love" moest ik gewoon hebben.
Drie woordjes waar men eigenlijk dagelijks eens zou moeten blijven bij stil staan.



Een engeltje.
Engeltjes zijn een beetje mijn passie en verslaving, maar dat zullen jullie wel snel merken.




Decoreren hoeft niet altijd ingewikkeld en duur te zijn, neem gewoon een schotel of mandje, plaats er wat noten in en een notenkraker en je hebt een stijlvolle herfstdecoratie. 



Geen opmerkingen: