dinsdag 1 januari 2013

2012
...
Wat een jaar.
Een jaar van hoogtes en laagtes.
Het jaar 2012 was voor mij schitterend begonnen, half weg een serieuze dip, maar ik eindig het top.
Op professioneel vlak zijn er veel veranderingen gebeurd.
In januari ben ik bij Square Melon begonnen, een marketingbedrijf met super toffe mensen.

Na meer dan tien jaar mocht ik ook mijn uniform aan de haak hangen en vanaf toen mijn eigen kleding aan doen om te gaan werken.
En eerlijk gezegd, het is toch een groot verschil om 's morgens je eigen kleding aan te doen in plaats van een saai uniform.
Sinds dan ben ik mij ook meer gaan bezig houden met mode en looks en I love it, mijn bankrekening kan er spijtig genoeg minder goed tegen.
Maarja, we leven maar één maal en ik wil dat mooi en in stijl doen.
In de eerste plaats voor mezelf en natuurlijk ook voor mijn echtgenoot en kinderen.
Ik mag ze nog altijd afhalen aan school en ik moet niet achter een hoekje hen opwachten, daar ben ik toch een beetje trots op.
Net zoals ik met mijn moeder vroeger, ik had namelijk de mooiste mami die er bestond.
Maar nu even terug naar 2012.


Eind mei stopte de wereld even met draaien voor mij.
Square Melon stopte de receptie, het nieuws kwam voor mij en mijn collega aan als een heuse donderslag bij heldere hemel, dit hadden we helemaal niet verwacht, het leek wel of ik een nachtmerrie beleefde.
Er zat dus niets anders op dan ander werk te zoeken.

Na een paar mislukte sollicitatie's mocht ik bij een leuke dame van Tempo Team, op gesprek voor een job bij TNT op de klantendienst.
Het gesprek en de testen waren heel positief en dus mocht ik langs bij een toffe dame van hr en dan bij twee sympathieke dames van de klantendienst zelf.
De dag erna zal ik nooit vergeten, ik zat bij de kapper toen ik telefoon kreeg met het goede nieuws dat ik de week erop aan mijn opleiding mocht beginnen.
Spannende weken volgde.
Nu maak ik dus sinds verschillende maanden deel uit van de klantendienst en ik moet zeggen, ik ben er in een super leuke groep terecht gekomen, met allemaal leuke mensen.

Niet alleen op professioneel vlak, ook op persoonlijk vlak was het een goed jaar.
Tijdens het veldrijden heb ik super leuke mensen leren kennen, echte vrienden.
Mensen die supporteren voor Bart Wellens, maar ook voor Niels Albert, Sven Nys, Zdenek Stybar en vele anderen.
Mensen waar we plezier mee maken, maar die er ook staan als het even niet meezit.
Bij deze mercikes allemaal, op nog vele jaren vreugde, plezier en vriendschap.

Benieuwd wat 2013 allemaal zal brengen.
Maar een goede gezondheid komt toch op de eerste plaats op mijn wenslijstje voor 2013.
Met een goede gezondheid komt men al een heel stuk vooruit en dan ligt het voor een groot deel aan jezelf.
Maar ik ben er rotsvast van overtuigd dat men met een positieve geest en een glimlach al veel kan bereiken.
Dus daar gaan we dan ook voor in 2012.
Bij deze wens ik jullie dus allemaal een goede gezondheid en voor de rest moeten jullie zelf zorgen !!!

Geen opmerkingen: