woensdag 29 april 2015

It's mine...Tiffany & Co...

As some of you know I recently turned 42.
For some of you a birthday like any other, but not for me.
My mom was confronted for the first time with cancer at the age of 42.
After 8 years she has had to give up the struggle just before her 50th birthday.
And that is why I decided to go for a special gift that I would remember her and yet also a in little way to honor her.
For a long time I have looked for something original because my mom was a classy woman who loved beautiful things and so I ended up on the site Tiffany & Co.
My eye fell on a bracelet with heart charm and now it hangs shining around my wrist.
I intend to buy something every year from Tiffany & Co., maybe not be the cheapest option, but it will remind me of the battle my mom fought and the beautiful woman she was, and I still miss.



Zoals sommige onder jullie wel weten ben ik onlangs 42 geworden.
Voor sommige een verjaardag zoals alle andere, maar niet voor mij.
Mijn mami werd namelijk voor de eerste keer met kanker geconfronteerd op 42 jarige leeftijd. 
Na 8 jaar heeft zij de strijd moeten opgeven en is ze net geen 50 mogen worden.
En daarom had ik besloten om te gaan voor een speciaal kadoo dat mij aan haar zou herinneren en dat toch ook een beetje haar zou eren.
Lang heb ik gezocht naar toch iets origineel want mijn mami was een klasse volle vrouw die hield van mooie dingen en zo ben ik terecht gekomen op de site van Tiffany & Co.
Mijn oog is gevallen voor een armband met hartje aan en sinds kort hangt deze te blinken rond mijn pols.
Ik heb mij voorgenomen om elk jaar iets te kopen van Tiffany & Co, misschien niet de goedkoopste keuze, maar het zal mij herinneren aan de strijd die mijn mami gestreden heeft en aan de mooie vrouw die zij was en die ik nog altijd mis.

Geen opmerkingen: