vrijdag 31 mei 2013

Laatste dag TNT.


Vandaag was mijn laatste dag bij TNT, want maandag begin ik op mijn nieuwe job.
Ik dacht vanmorgen nog, geen probleem, deze emo-kikker kan het wel aan.
Per slot van rekening heb ik er zelf voor gekozen om weg te gaan en een nieuwe weg in te slaan, dus zo moeilijk kon het toch niet worden.
Niet dus.
Het begon al voor 8u, ik was rustig mijn pc aan het opstarten toen mijn collega's die ook om 8u moesten beginnen tot bij mij kwamen.
De ene met een bon, de andere met nog een kadootje en dan die bos bloemen die te voorschijn kwam.
Yep en gelijk met de bloemen kwamen de tranen, daar gingen mijn goede voornemens om het droog te houden.
Maar ok, ik heb me herpakt en ik ben aan de slag gegaan.


Na de middag had ik dan een gesprek met een dame van de personeelsdienst.
Ok, dacht ik, daar gaan we snel even langs, de tranen hebben we gehad, dus geen probleem.
Ja lap, daar werd maar weer eens duidelijk, dat het toch niet zomaar even een laatste dag ging worden, want ook daar kreeg ik het weer moeilijk en natte oogjes.
TNT, zit dus wel duidelijk in mijn kleren.
Ik had toen nog een paar uur te gaan.


En toen was het 16u, mijn laatste werkdag bij TNT zat erop.
Nog juist mijn headset afgeven en afscheid nemen van mijn teamleader en twee seniors.
Kan toch niet zo moeilijk zijn...
Niet dus, ook daar weer moeilijk en tranen?
Ik ga die mensen daar echt missen, ik zou ze zo allemaal willen meenemen, maar dan zit ik binnenkort wel elke dag met een overvolle receptie.



Ik ga nu stilletjes aan stoppen, problemen met mijn computertje...
Troebel beeld en natte toetsen .... raar.... zou het aan mijn computer liggen of aan mij ... traantjes ....
Gelukkig heb ik nu twee dagen om alles te verwerken en maandag begint een nieuw hoofdstuk.
Maar TNT .... collega-tjes .... jullie zitten voor altijd in mijn hart.
Geen vaarwel, maar wel tot ziens.



Nog juist dit.
Met onderstaande bon ga ik mij eens extra laten verwennen.
Ik kijk er al naar uit, ik denk dat ik ga gaan voor een gelaatsbehandeling, zodat ik er binnenkort zo fris als een hoentje zal uitzien.
Ik hou jullie natuurlijk zoals altijd op de hoogte.




Geen opmerkingen: